06 February 2010

AL RAWSHA


Haa..yang ini gathering aku ngn member2 yg gi sabah ari tu. . Organizer kiterang plan gi makan-makan dekat kedai pak arab mana ntah. Punya la susah nk dptkan landmark dia. Alih-alih kami smpai dekat kedai makan yg bernama Al Rawsha. Korang pernah gi tak?Tempat ni ya ampun makin nk dekat malam maken ramai pulak org..hu3.Panas plak tu..ha3. Kami nk duk dlm waiter tak kasi. "FOR FAMILY ONLY" katanyaaaaa. Aku tak makan ape2 pun .Just share makanan ngn en kekasih aku.hu3.Mahal la kalao makan kat kedai arab ni. Lagipun portion makanan dia pun bnyk. Aku mmg tak habis pun. Lagipun kitarang sempat makan dekat tempat lain before smpai sana.ha3. So a bit kenyang loooo :P . Pastu kitaang buat beday seprise to ione of our GBS member. She's so happyyyyyyy...walaupun buat dekat tempat panas...ha3... So aku bg 2.5 bintang out of 5. <>Enjoy the picta ok guys!!~


Ok ni menu die.Ada bahasa arab gak.Pak arab kat sini pandai ckp melayu tau..he3

Ais krim ni ntah ape nama dia.Manggo ape ntah. Tapi Manggo die seciput je dia kasi.


Ok aku cultural shock kejap bila dpt Air Flamingo aku.Wah gitu nama!!~Ala ala hotel gitu..hu3


Kami


No comments: