20 February 2010

PERGI KAU JAUH-JAUH......!!!~


Dua tiga hari ini, aku macam ada yang tak kene je. Kerja pun tak productive.Rasa mcm nak marah org je. Tak tahu la kenapa kan. Mungkin period kot kan..tapi akan mcm tu plak. Perasaan marah + gelisah + sedih. Ntah la...tak tahu la apa akan jadi. Macam-macam dlm kepala aku ni aku fikir,nk share ngn kekaseh pun, kesian dekat dia,akan memeningkan kepala dia je. Adoih la.........Tak tau la activity minggu ni dpt berjalan lancar ke tak....pergi kau jauh wahai perasaan yg sedehhhhh :(

7 comments:

Dg Ndr Mstkln said...

Relax. tenangkn fkirn~ hoho!

Elya Roza said...

itu laaa...dh tenang dahhh.....kuar jalan2 kejapppp. Thanks sis

A.I said...

napo ni? sabar bebanyak k (^_^)

Unknown said...

emm..tak suke bile sedey kan?rase cm nak sepak org je..:(
kalo sy sedih, sy pegi makan..makan byak2..:)

Unknown said...

sedih ngan badmood sama ker? sedih... badmood... mana satu nak guna yea... huhuhuhu

cha said...

nape emo2 ni?u ok tak

Elya Roza said...

thanks korangg...dah ok dah :)