20 February 2010

PERGI KAU JAUH-JAUH......!!!~


Dua tiga hari ini, aku macam ada yang tak kene je. Kerja pun tak productive.Rasa mcm nak marah org je. Tak tahu la kenapa kan. Mungkin period kot kan..tapi akan mcm tu plak. Perasaan marah + gelisah + sedih. Ntah la...tak tahu la apa akan jadi. Macam-macam dlm kepala aku ni aku fikir,nk share ngn kekaseh pun, kesian dekat dia,akan memeningkan kepala dia je. Adoih la.........Tak tau la activity minggu ni dpt berjalan lancar ke tak....pergi kau jauh wahai perasaan yg sedehhhhh :(

7 comments:

[dG] said...

Relax. tenangkn fkirn~ hoho!

ElyaElmo said...

itu laaa...dh tenang dahhh.....kuar jalan2 kejapppp. Thanks sis

A.I said...

napo ni? sabar bebanyak k (^_^)

Nazatul shima said...

emm..tak suke bile sedey kan?rase cm nak sepak org je..:(
kalo sy sedih, sy pegi makan..makan byak2..:)

yus said...

sedih ngan badmood sama ker? sedih... badmood... mana satu nak guna yea... huhuhuhu

sasha* said...

nape emo2 ni?u ok tak

ElyaElmo said...

thanks korangg...dah ok dah :)