22 March 2010

Saya kene Tag

Memandangkan aku tgh tensen dengan kerja. Apa kata kite release kan tensen ni dengan menjawab tag daripada kak Yus


1.Siapakah diri anda ri rumah?
Seorang anak yg baik dirumah, kakak kepada adik lelaki sy dan aunty kepada anak buah saya

2.Siapakah diri anda disamping rakan?
Seorang rakan bergembira dan menangis, InsyaAllah.

3.5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
i) Hanphone baru
ii) Laptop baru
iii) kereta baru
iv) Wedding yang meriah
v) Millionaire

4.Siapakah nama pasangan anda?
Izmi

5.Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
- Kelakar. sgt kelakar ok!!
- romantik
- bertanggungjawab
- Caring sangat
- Tak kedekut Ilmu

6.Bila tarikh anda couple?
alamak, tak pasti plak...ha3

7.Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
Yang pahit bile bergaduh je..ha3

8.Lagu tema cinta anda?
Lagu dygta.Tajuk lupe hu3

9.Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Semuanya ok2 je...terima dia seadanya..

10.Tag 10 rakan anda yang lain
-cik hel
-cik fafau
-cik sasha
-cik farahfatihah
-cik nanie
-Cik Mizara
-cik syanaim
-cik ellfazira
-cik dg
-Cik hana yorie

Yang 10 org ni officially aku tag korang k!Korang tak buat jaga!!!(ugutan ganas)
Sapa2 yang aku tak tag tu, korang buat je ok!!aku tak officially tag korang!!

16 comments:

ellfazira© said...

alamak. u tag ai?okla2 nnt ai buat hehe;p

♥dG♥ said...

yey! 1st officially tag utk aku! [ksian sungguh~ HUHUHU] tQ sis!

helena's said...

patutlah rasa macam kene jek..memang kene pon.haha!

chipshana said...

u siap ugut ai kt chatroom blog, mesti la ai kena takot hehe..oke2 ai will..tp nak mkn megi jap..hihi =)

ElyaElmo said...

ellfazira: ha3...takot kan..jgn main2 ugutan ganass....

ElyaElmo said...

dg : ha3....buat sis!!jgn tak buattt

ElyaElmo said...

cik hel :ha3....cik hel mesti tersedak kan!

ElyaElmo said...

chiphana(fafau) : dekat chatroom tu ugutan lembut punyeee.....jgn makan maggie,tak elok

chipshana said...

alaa ai mkn megi sebulan sekali je..bolehla aunty eh cik elmo =) sebab u bagi ugutan lembut la ai buat dengan pantas,rajin,berkarisma,fokus dan lain lain lagi..hahaha~

ElyaElmo said...

tak boleh sebulan segali...kang jadi maggie kembang..hua3...
bagus!!itu yg kite mahukannn

syanaim said...

::uit kene tag dr cik elmo chomel..baeek sy akn jwb..hihihi::

sasha* said...

haaa i kene paksa.u tau tak b4 u i dh kene tag dh tp tak smpt buat huhu :P

^misz zatie8384^ said...

kite da jwb tag tu..tq ajar kite smlm..hehe

ElyaElmo said...

syanaim: thanks nasya comel!!

ElyaElmo said...

sasha: u kene buat gakkkkk!!!hau3

ElyaElmo said...

nanie : orite nanieee.....kicik nye hal saja :D