13 April 2010

Kenduri Aqiqah Elena Hasha

Sedap nye nama anak buah member aku..Elena hasha......~

Ok. nak cerita tentang program hari ahad aku pulak.Aqiqah dirumah abang kepada member aku, nurul atiqah. Event start pukol 11 pagi. Tapi paginya tu aku ada hal, so aku sampai pukol 12.30. Orang-orang masjid dah balik, aku dan member aku, Eja, pun sampai. Nasib baik tuan rumah tak marah hehe.Sampai-sampai je tuan rumah terus ajak kami bergamba di buaian baby tu.



Lauk-lauk die best!! Ada kambing rebus.Layannnn!!~Lepas kami makan-makan kami pun terus terjah dapur die mencari Cupcakes!!hua3. And bergaya depan kamera dengan cuppies masing-masing. Layannnnn~


Korang tau tak ape nama kuih ni???sedap tau!!~



ha3...takde keje kan!Layan lagi layannnnnnn

Model cupcakes!!!hu3

gamba sorang wajib!!!~


E for ElyaElmo bebeh!!~


Mesti korang pelik...kata Aqiqah, tapi mana baby nya kan? hahahaaa......Baby time tu tengah tido.Kami terlupa nak snap sekeping dua gamba nya. hu3.

11 comments:

sasha* said...

i suka baju u je sbb polka dots huhu

asna cute said...

Wooo msti comelssss bby tue.. tmbamm bamm bamm bulat2 hehe ;)

Anonymous said...

Elena Hasha... Bunyi nya memang sedap.

cik fiza said...

tq 4 brithday wish.. :) suka la tgk cup cakes tu... comel2... aritu masa bday i pn bg cup cakes kt kawan2.. best sgt... :) salam perkenalan ya :)

wawa said...

hye elya...bukan model cupcakes tu....cam model shawl wieyuuuu =)

ElyaElmo said...

sasha : hi3..aah i pun suke ngn baju i ni...hik3

.::WaNiE::. said...

comell jekk cup cake tuuu

ElyaElmo said...

asna cute : tak2..mata die sepettt...ha3

ElyaElmo said...

zara : yeahhhhh...:D

ElyaElmo said...

cik fiza: hik3...i puns kang suke tgk cuppies..:D salam perkenalan jugakk:D

ElyaElmo said...

wawa : ha3..yeke!!~ i likeeeee :D