05 April 2010

Rafiqin Darwisy mencari publisiti murahan!



Hey, budak hingusan!!
Umur ko betol ke 19 tahun yeh?
Lepasan SPM la kan. Tapi kau macam tak ade otak je!
Sila jangan cari publisiti dengan mengutuk Allahyarham din beramboi.
Kalau kau nak glemer macam artis pun ,
tak payah la nk kutuk orang yang dah meninggal dunia.
Sepatutnya ko sedekahkan Al-fatihah tau!
Nama sedap, tapi perangai...isk isk isk....
Berubah la ok!!


kawan2 jum join kempen kat Facebook...

Kami Benci RAFIQIN DARWISY mengutuk kematian DIN BERAMBOI




5 comments:

sasha* said...

eee apa bodoh benar org cmni?

ElyaElmo said...

AAH..BODO GILE..HU3
BUDAK2 BR NK UP..HA3

farahfatihah said...

ee sengal nye dak ni??? xda otak ke hapa!!!

♥dG♥ said...

heran btul dgn budak2 skrg yg suka bt bnda bodoh cmni. haishhhh~

Ratu Syahadah said...

salam. kalau dia pernah buat salah sekalipun, xpyh la nk ungkit lg. dia pn dh xda lg kt dunia ni. lgpn besar mana sgt kesalahan dia. ada ke manusia xda wat slh ? hbs, yg org duk bunuh org sume tu x ketengahkn pulak isu tu ? sdgkn ia lg besar.

anyway, mmg dh ajal dia kt stu. knp nk ckp padan muka dia meninggal ? apa meninggal dunia tu sesuatu yg jijik ke ? bkn ke kita sume pasti akn meninggal juga nanti ?

fkir dlu sebelum ckp wahai si budak kecik. kalau setakat awak sorang benci kt dia, x jejas pn. tgk berapa ribu call dpt kt radio era ucpkan takziah sampai dj masa tu x trlayan.

xpe ko sorang pn bnci dia, asalkn Allah syg dia. xjejas pn ko je yg duk kutuk gni. try letak diri ko kt tmpt family dia, apa ko rasa ? xkena lg, boleh la takbur.