29 April 2010

Update Tetang Musim Bunga


aku disebalik bunga
Korang ingat tak aku elya pernah cerita tentang Musim bunga?Kalau lupa, boleh tengok balik dekat sini . Nak dijadikan cerita, rupanya tema dia bunga. Bukan musim bunga . Tetamu hanya perlu memakai pakaian yang ada bunga-bunga je. That's all. Simple as that. Aku punya la pening mencari dekat sungai wang. Mujur la aku jumpa jugak la . Tapi ada lari sikit la dari tema. hu3. Tahun ni nya dinner persatuan, aku rasa tahun yang paling simple sekali. Aku tak bergaya sangat. Aku bergaya dengan apa yang ada je la.hu3.Belasah je la..Janji pakai baju.hu3 Ok . Korang layan je pics k....Kalau ada apa-apa soalan sila tanya :D

palm garden, putrajaya

aku dan dia :)
aku dan fifi

disebalik bunga2
credit to izrul
tunangan izrul
alahaiii...ekeekek

bergaya di arch
aku tak pasti apa yangterjadi ketika ini...hu3

20 comments:

Mr feckry said...

wa..pesta bunga-bunga

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

alahai comey nyer pic di sebalik bunga....hehhehe

salam kenal dari cik gebu

^_^

cik ieza said...

uiks knal izrul ke? he is my jiran sbelah umah la! hihi what a small world =P

Catwoman said...

Hye ElyaElmo yg cute .....

Akak dtg berkunjung ni. Alolololo, cutenye dia.......


:)

farahfatihah said...

hi elya...wahhh bunga2 semuanya..ceria!!!

♥dG♥ said...

pic num 6 tu sweet sis~ HEHEHE

.::WaNiE::. said...

comel2

lawa si izrul tu amik pics ;)

azian abdullah said...

suka pic no.6. hihi...btw, he looks like buzen in pic no.8 ;)

Nazatul shima said...

sis cantik!!simple but sweet!:)

ElyaElmo said...

Mr feckry : bukaan pesta laa...hu3

ElyaElmo said...

cik gebu : hik3..thanksss ya..cik gebu comey gakkk

ElyaElmo said...

cik ieza : ha3...yekee..jiran rapat ke?

ElyaElmo said...

cat woman : hi kak....sy cute..akak seksi..ha3

ElyaElmo said...

farah : bile bergambaa kene ceriaa..hua3

ElyaElmo said...

dg : thanks dayanggg :)

ElyaElmo said...

wanie : mana tak lawa... kamera canggih..hu3

ElyaElmo said...

azian : buzen?? ha3...apekahhh!!~ha3

yus said...

alahai adik akak nie, cun lah.. pandai bergambar

windi said...

persatuan silat pakai baju bunga2 ya.

helena's said...

comel gila lah elya nih!