11 February 2011

White-All Time Favourite

suka nyeeeeeeeeeeeeeee dengan persalinan dibawah ni!!
pakai sunting dikepala.
Kaler Favourite aku. design baju pun cantik.
Ya ampunnn!! mmg impian aku nak pakai macam ni.
serius jatuh cinta wehhhhh!!!
haihh..dah rambang mata nk pilih design baju.

eh, aku dah tuka tema.
aku tak pakai baju warna putih.
nenanti kiter citer part tu k.

source :Rizalman



source :Rizalman


nampak tak bridesmaid pakai baju warna silver/grey.
macam ni la aku nak!!huahuahua~
enrty sebelum ni
cantikkkan!
the bride pakai putih and bridesmaid pakai grey.
nampak kemas je bile baju semua sedondon.
tapi, aku tak dapat sponsorkan kain tuk derang.
ok, takpe dok diam2.
daaaa~








p/s gi terjah blog rizalman tu k. bnyk gamba kt situ :)

13 comments:

LisaLisut said...

nangis*suke*cntikkk*

sk said...

suka gambar yg list sekali. elya.. buatla camtu.. hehehehe

AnEs said...

elya..anes tgok gambar bride name sarah ne kat website qippy..OMG! memang cantek gileeee!rase baju dia tu macam songket..cantek sangat..mmg berkenan jugak kat design camtu..sume la cantek..pelamin pun putih kot tapi outstanding betul..nanges!

MIZZ SUE said...

adusssss...cantik bangat ya

Aya said...

pg td dh terjah blog rizalman.. mmg best cuci mate.. hehe. nway, nice laa bridesmaids pki grey :)

farahfatihah said...

a'ah mmg cantik...

oo nama dia sunting ek?? hehehe baru tau

^nanie^ said...

dear,bile ur big day?;-)

ElyaElmo said...

FF : ntah. klo headgear mcm persalinan minang pakai tu ..org panggel sunting....
klo yg simple2 nye ceni ..elya tak sure panggel sunting ke tak...hiiihi

~ NANA ~ said...

to be honest, mmg sangattt cantek!

Mia-Ina said...

idea gmbr akhir ok....

hana yoriee said...

cantek pic last tu..i like!

missbutterfly said...

cantik gile! takpe la anak org kaya..btw sarah ni junior kakak aku kt california dulu, dia ni ex-ehem-na-sa..hehe

iena said...

ske2...cntk.........