18 March 2011

Tudung Nikah Impian

hi hi...lama tak update.
takde gamba nak update sebenarnye.

ok la. nk citer perihal tudung nikah.
mcm2 terlintas dlm pala otak aku.
Tapi yang pasti kalau boleh aku taknak ade awning.
tak sesuai ngn muka aku ni.
mcm muke indo nnt.
baca dek sedara2 mesti ckp tak sedar diri nye budak.hahah

aku happy,
akhirnya dapat jugak gune khidmat XXX untuk buat tudung.
Nervous tunggu result.
Yang pasti aku tau, XXX boleh buat macam ape yang aku impikan.
Aku bg tau
aku nak simple tapi nampak cantikkkk.

Oh ya,veil pun aku upah dengan XXX.
aku guna material kain net.
harap2 ok la nanti.
nnt kiter buat teaser klo cantik yeh.hik hik hik.

Aku malas fikir dah.
Ape nak jadi jadi la..
yang pasti dah usaha sebaik mungkin.
Cantik ke buruk ke. tu perkara nombor 10.
perkara no 1-9 ni yg perlu aku fikirkan sekarang!!!haha
ape die??
nnt la aku update.hahah

SOrry geng. takde gambaaa nak share!!!heheh


p/s catering dh mintak duit. aiyokkk!!


4 comments:

Nadya Zahid said...

beb..share dgn sape u wat tudung...
hehhe..mmg skang ni lagi trase duit laju kuar mcm air kan?
nadya pon by april dah kene settle sume duit for dewan..katering..baju...aiyoooooooooo..pengsan!

eyanne said...

hope semuanya ok..msti gojes la nnt tdg u :)

~ mizzAmy ~ said...

amy tudung maybe beli je kot kat ariani. kang nanti tak kena dgn muka, risau jugak. cepat2 upload nanti kalo dah siap. ;)

Nur Islam said...

u.. nanti share ok.. i pun sedang prepare for my wedding soon.. ihiks..