10 October 2011

REVIEW: Kasut Sanding



Yo peeps!
berabad baru nak update tentang wedding yg lepas kan...!
nak buek cano, gamba pun baru dapat, setelah sesi drama swasta berlaku. huhu..

masih ingat teaser ini [klik] ?
ok baca dulu yg itu k..

nak dijadikan cerita, frust bile memakai kasut tu di hari bahagia aku..
pakai kejap je pun,
kecwa aku bile pakai..kecewa kecewa.......(drama sungguh!)
skanggg ntah kemana ntah heels tu..
agak2 ade org nak sewa tak?haha.
size aku size 9..

kalau takde org nak sewa, nak start pakai balik la,
membazir kalau tak pakai.huhu...

skang ramai yg dah buat biz online jual kasut..
korang try laa servey betol2 before tempah..
ataupun, sewa je butik punye tu,
pakai kejap je pun kan.
heee





1 comment:

Fariza said...

comel kasut elya. cntik tau.
fariza xsuka beli heels, nanti x pakai, w/pun tok kawin. hahahaha