28 November 2011

Demam kus kus

cuaca tak menentu..
ramai org tak sehat..

laki bini bergilir gilir demam..
hari jumaat ari tu aku demam...
harini suami pulak demam..

orang tua2 kata..
kalau 2-2 demam tu..
petanda nanti si isteri akan "mabuk" nanti...
korang paham tak?hehee

aku amin kan aje..
doa kan tu!hee

kahwin tak sampai setahun lagi..
ramai dah dok menanya ..prihatin kan.keke..

"dah ada isi kee.."
"dah ada kee.."
ada yg tanya..
"bila lagi ni? si polan si polan tu dah ada.."

wah!! rezeki anak ni di tangan aku ke kan?
tapi aku cakap dalam hati je laa..haha...

bila orang tanya, aku cakap je. doa2 kan aje laa...
kalau satu hari nanti nampak perut aku buncit tu...
dah ngndung la tu..kekeke...

tu jee laa nk update...
dah lama tak update ni,
rasa kekok plak...
ketemu kita di next entry k! daaa

oh ye, ingat lagi Cookies ala famos amos tak?
meh meh order.
seperti biasa leh tgk2 kat sini k

21 November 2011

aduh! abaikan je post entry tadi

harap maaf..ter-auto publish entry yang lama hari ni..
malu den...
abaikan je laa yeh!
hahah