02 July 2012

Arnab ni nak dilelong murah.Siapa mahu?


As salam...

5 Arnab di atas ni, nak dilelong RM 150
siapa mahu? member mintak tlg.
comel arnab2 ni.. Elya tak pelihara binatang dirumah, tak reti. lagi pun rumah sempit. Tiada ruang kan.
mana nak dapat arnab yg bulu bersih mcm ni 5 ekor rm150? takde kann...
Siapa mahu contact elya k...

arnab ni jinak. makan sayur je. ke mmg mereka ni makan sayur je yeh? haha.ntoh la .

4 comments:

Amalina Ali said...

5 ekor RM150?? WOW... Murah.
Tapi banyak sangat la.
Kalau beli 2 je berapa?

Anonymous said...

bleh bli lg x?

ElyaElmo said...

amalina: klo 2 ekor kira... rm90...nak ke? klo nak email k...

anon: masih ade...mahu?? contact elya k

Wan Ambok said...

elya, sy dari johor..nak kena datang KL ke amek arnab tu? ada lagi ke?hehe...macam dah lambat je saya ni.. -wan-